четверг, 20 октября 2011 г.

ÜLESANNE VII

Kuidas valmis teine ülesanne ?

Raskelt, väga raskelt. Isisklikult mina pole üldse arvuti inimene. Ainult mõtlemine sellest, et ma pean arvutiga mingit spetsiifilist tööd tegema, paneb mind higistama ja paanitsema. Kuigi oli kogu töö protsess väga huvitav. Eriti huvitav oli loomulikult näha lõpptulemust.
Mina tegin oma kodulehe teemaks Itaalia. Kuna ma olen täielik Itaalia fänn, huvitab mind kõik, mis on selle riigiga seotud, olgu see siis kas negatiivne või positiivne. Ja tõelise fännina tahan ma ka teistega oma kinnisideed jagada. See oli ka üks aspektidest, miks ma just sellest teemast kirjutasin, kuna ma lootsin, et ka teised hakkavad armastama seda riiki samuti, nagu ka mina.

Tagasivaade kursusele

Kursus oli äärmiselt pingeline ( minu jaoks, kuna ma pole suur arvuti fänn). Iga kord sain ma teada midagi uut. Ja see oli väga tore. Minu teadmised arvutist kasvasid iga loenguga lihtsalt hüppeliselt. Praeguseks tunnen end juba tõelise IT spetsialistina ( naljaga pooleks loomulikult).
Ettepanekuteks võin välja tuua, et kodulehe juhend võiks olla põhjalikum ja punktidena välja toodud ( selliste jaoks nagu mina).
Samuti jäi vajaka õppejõu abist. See oli halb, et Teid, Sirje, ei olnud alati kohal. Isiklikult minu jaoks oleks see olnud tähtis.
See, et kohal ei pidanud käima, oli ka positiivseks aspektist. Kuna need, kes kõike iseseisvalt hästi oskavad teha võisid hinnata, et nad ei pidanud isa kohal käima.
Aga lõppkokkuvõttes võin ma öelda, et kursus oli tore ja õppejõud ei olnud meie suhtes liiga karm, mis oli samuti suureks plussiks.

1 комментарий:

  1. Tänan Kristina.

    Olete aus, tunderikas ja otsekohene, aga miks te mulle siis ei kirjutanud? Kuidas ma oleksin pidanud teadma, et te vajate abi iga kord. Siit õppetund meile mõlemale, teie peate rohkem küsima ja mina teiesuguseid õppureid julgustama!

    Jälgige palun veel oma õigekirja, teil selles küsimuses ei tohiks muresid olla.

    Peamine on aga see, et te oma arvutikartusest üle saaksite, tegu on töövahendiga. Olge selles suhtes leebem ja aidake kõigil oma maailmavaadet IKT- vahendite suhtes muuta. Peamine on, et info oleks kõigile ühtmoodi arusaadav ja ka kättesaadav.

    ОтветитьУдалить